VÝCHODISKOVÁ SITUÁCIA
Klient potreboval od základu vybudovať pracovný team. Prvá časť projektu predstavovala nastavenie interných HR procesov súvisiacich s náborom ľudí. V druhej časti sa Interim Manager sústredil na nastavenie procesov zameraných na kvalitu starostlivosti o zamestnancov.
RIEŠENIE
Interim Manager navrhol v prvej časti projektu:
- Vytvorenie vnútorného pracovného poriadku
- Vytvorenie interných smerníc
- Nastavenie HR politiky
- Vyhotovenie administratívnych formulárov zameraných na zefektívnenie nástupu a výstupu zamestnancov
- Katalóg pozícií
Druhá časť projektu pozostávala z:
- Návrhu a implementácie odmeňovacieho systému
- Návrhu a implementácie systému hodnotenia zamestnancov na báze plnenia a vyhodnocovania cieľov
- Vytvorenia sociálneho programu (čerpanie sociálneho fondu)
- Vytvorenia vzdelávacích a rozvojových programov
ZÁVER
Spolupráca Interim Managera s klientom prebiehala od februára 2018 do marca 2020. Počas nej bol v spoločnosti vybudovaný stabilný team pozostávajúci z 25 ľudí pracujúcich v 2-zmennej prevádzke. Po nastavení HR procesov spočívala úloha Interim Managera v entry/exit procese pracovníka, dohľade nad dokumentáciou a hodnotiacimi pohovormi v spolupráci s vedením spoločnosti.
Autor je Interim HR Manager, člen siete TOP HEADS