INTERIM CASE STUDY: AKO SME ZA 4 MESIACE PRESŤAHOVALI VÝROBU Z FRANCÚZSKA NA MORAVU

22.2.2023 Telefonát od nášho klienta: „Potrebujem aby ste mi našli Supermana, ktorý presťahuje výrobu z Francúzska na Moravu za 4 mesiace“

VÝCHODISKOVÁ SITUÁCIA

Presun výroby z Francúzska na Moravu znamená popasovať sa a vyriešiť tieto prekážky u klienta:

  • Rezistencia lokálneho tímu vrátane manažérov

  • Nepripravenosť informačného systému – CRM

  • Nedostatočná interná komunikácia

RIEŠENIE

  • 22.2.2023 nás oslovil klient
  • 24.2.2023 sme odprezentovali dvoch TOP HEADS Interim Managerov, ktorých tento projekt oslovil obsahom aj lokalitou.
  • Klient si jedného vybral.
  • TOP HEADS tím sprocesoval zmluvné vzťahy a NDA s klientom aj Interim Managerom
  • 1.3.2023 Interim Manager nastúpil a naštartoval svoju misiu.
  • Kľúčovým momentom pre úspešný transfer výroby bola zlepšená komunikácia – vytvoril si vzťah s lokálnym Supply Chain manažérom vo Francúzsku, ktorého si získal už na prvom stretnutí.
  • S jeho pomocou vymenil problémového člena tímu, ktorý nechcel spolupracovať a sabotoval tento projekt.
  • Lokálny tím dostal uistenie francúzskeho aj lokálneho manažmentu, že pre nich sú pripravené iné pracovné pozície a teda odovzdaním práce na Moravu neprídu o prácu.
  • Implementácia CRM prebehla s omeškaním o 6 týždňov avšak skúsený Interim Manager dokončil transfer výroby len so 4-týždňovým sklzom.
  • 28.7.2023 náš Interim Manager úspešne končí misiu a projekt transferu výroby na Moravu

MÁTE ZÁUJEM O INTERIM RIEŠENIE?

Dohodnite si osobnú alebo online konzultáciu